ECM II : En ce moment, oui, là, maintenant, tout de suite, dis-nous tout !

Vespertina

To live at all is miracle enough.
4 Mars 2015
25 839
209 058
7 354
Du coup, j'ai partagé mon résultat sur le test concernant quels types d'hommes j'attire à mon copain (à savoir ceux qui veulent que je les sauve). Sa réponse : "J'ai besoin que tu me sauves de moi même, sinon je continuerai à manger du beurre doux." :lunette:
:troll:

(lui attire les mecs super sexys, apparemment :lunette: )
(j'imagine que je vais prendre ça pour un compliment :drama: )

Fortune Cookie

Le savoir c'est le pouvoir
4 Janvier 2014
4 035
68 467
7 354
Slytherin/Sagittarius

As a Slytherin/Sagittarius combo, you're both cunning and adventurous — this makes you down for anything and courageous enough to take risks that others might avoid.

tumblr_inline_nyvynhs9Hz1r6ice8_500.gif

F

Foxy*

Guest
You got: Acts of service

You feel the most loved when someone goes out of their way to help you out. You and your S.O. are a team, and something as simple as helping out with the dishes means a lot to you. You hate when people don't follow through or go back on their word. You want a person who's responsible, loyal, and dedicated to you.

PAST: You got the Devil, but inverted. While it would normally represent earthy desire and attachment, it represents freedom when it's reversed. You recently got more freedom, and you're taking control over more of your life. PRESENT: You got the Hermit. This is actually very positive — it means you're taking time to look within. While you may be more alone, you're not necessarily lonely. You're just taking time to find your own truth. If you take the time to really find yourself without too much outside influence, this could be a really transformative time for you. FUTURE: You got the Emperor. This is really interesting because while you've recently gotten more freedom, this card means you'll be trusted with more authority and responsibility over others in the future. Take time to enjoy some irresponsibility before this happens, and try to find the perfect balance. You'll need to know when you begin to lead others.

Ça m'va :drama: T'façon le diable c'est une carte qui me suit alors :ninja:

Evidemment, je connais Mean Girls par coeur :drama:

You got: That they're not you

You're enemies are mad simply because...they're not you. They wish they were you. They wish they had your life. Only YOU can be you and your enemies can't deal with that. They are jealous!
giphy.gif

Et apparemment, un détail que j'ignore sur moi :
The real deal
You don't put on a fake face. People know exactly who you are, and they like you for it. Where others always try to say the "right" thing, you tend to say and do exactly what you feel is right. Be proud of yourself! You know exactly who you are and don't feel the need to lie about it!
:drama:

Les Immanquables du forum

Participe au magazine !
Une info qu'on devrait traiter sur madmoiZelle ?

Nouvelle ou perdue ?
Pas de panique, on t'aime déjà !

La charte de respect du forum
Le guide technique &
le guide culturel du forum
Viens te présenter !
Un problème technique ?
Topic d'entraide sur l'orthographe et la grammaire

La chefferie vous informe
Les annonces de l'équipe concernant le forum et madmoiZelle
Rendre visite à madmoiZelle
Le médiateur du forum
Soutiens madmoiZelle financièrement
Topic dédié à la pub sur mad
Si vous aimez madmoiZelle, désactivez AdBlock !

Les immanquables
Les topics de blabla
En ce moment... !

Mode - Beauté - Ciné - Musique - Séries - Littérature - Jeux Vidéo - Etudes - Ecriture - Cuisine - People - Télévision

Envie de rencontrer des MadZ ?
Viens trouver le forum de ta ville !

Mode
Le pire de la mode
Ces vêtements qui te font envie
Ta tenue du jour
La tenue qui plaît
Tes derniers achats de fringues

Beauté
Astuces,bons plans économies & dupes
Le topic des vernis
Questions beauté en tout genre

Culture
Le meilleur des images du net
L'aide aux devoirs
Tu écoutes quoi ?
Quelle est ta série du moment ?
Quel livre lisez-vous en ce moment ?
Le dernier film que vous avez vu à la maison
Le topic philosophique

Société
Topic des gens qui cherchent du travail
Voyager seule : conseils et témoignages
Trucs nuls de la vie d'adulte : CAF, Banque, Mutuelle, Logement etc...

Les topics universels
Je ne supporte pas
Je ne comprends pas
Ca me perturbe
Je me demande
J'adore...
Je m'en veux de penser ça mais...

Cupidon
Le topic des amoureuses
Le topic des polyamoureuses
Les Célibattantes