Nouveaux produits MAC, les Magically Cool Liquid Powder, disponibles en mai, et qui seront des produits permanents.
La publicité:
Les visuels:
Ce sont des poudres liquides, où des gouttelettes d'eau se mélangent à une poudre pigmentée.
Il y aura 3 teintes:
Truth and Light: Texture nacrée aux reflets roses et argents
Cajun: Bronze lumineux nacré aux reflets dorés
Honey Rose: Beige rosé aux reflets multicolores
Source: Exception-elle
Je continue sur ma lancée, la nouvelle collection de Lancôme pour cet été, qui se nomme Bonze Azur:
La publicité:
Les visuels des produits:
Color Design Palattes
Molten Shore ? A cool palette with shades of beige, teal, metallic plum and brown
Heat Wave ? A warm palette with shades of soft gold, peach, copper and brown
Le Vernis in Sarong
Desert Rose Blush Subtle Shimmering Blush
Desert Rose is an all-over powder that gives a subtle shine. A new mix between shaded tones of summer bronze, berry red, soft rose and light pink. Apply with powder Brush, mixing all the shades for an all-over glow
Color Fever Gloss
Paradise Peach ? Soft peach with golden shimmer
Heatstroke ? Spiced pink-y taupe with silver flecks
Hibis-Kiss ? Bright sparkle pink
Color Design
Coral Goddess- sheen pale peach
Hot Nights ? bright sparkle pink
Femme-Fire ? Medium pink sparkle
Artliner Waterproof, Precision Point Eyeliner
Scorched ? Brown with gold sparkle
Beach Gen -metallic teal
Aroma Blue
Revitalizing Body Treatment Fragrance. A burst of well-being in a Vivifying Body Freshness, filled with Mineral extracts. The ginger essence meets blossoming peony for a Deep feeling of inner-strength and Vibrant sensuality.
Hypnose Drama Waterproof
Instant Full Body Volume Mascara
Star Bronzer Long Lasting Bronzing Powder
Sheer silky-light powder which delivers a natural sun-kissed glow in any season. Exceptional light-reflecting pigments ensure a radiant, tanned makeup result. Smooth and comfortable texture blends effortlessly and evenly into the skin. Skin feels silky soft and even toned.
01 Lumière
02 Solaire
03 Riche
Le Stylo Waterproof Long Lasting Eye Liner
Noir ? Deep black
Fumee ? Smokey colonial grey
Minuit ? Deep navy
Cafe ? Deep chocolate brown
Bronze ? Deep brown-ish bronze
Prune ? Deep plum-y purple
On peut dire qu'ils se sont carrément lâchés chez Lancôme !
J'adore le vernis (surtout quand un vernis s'appelle Sarong), je trouve le design de la poudre toujours aussi bien travaillé, les palettes me font penser un peu à celles de Stila et je les trouve plutôt cools pour les utiliser au quotidien; et les stylos waterproof m'intriguent (surtout en lisant le nom des couleurs)