Here (in your arms) de
HelloGoodbye.
"Well you are the one, the one who lies close to me, whisper "Hello, I miss you quite terribly", I fell in love, in love with you suddenly, and there's no place else I could be but here in your arms. [...] I like where you sleep when you sleep next to me."
Better Man de
James Morrison
"I wanna say that you are all that I need. For you I'd give my soul to keep. You see me, love me, just the way I am. I said for you, I am a better man. I said you are the reason for everything that I do. I'd be lost, so lost without you."
Miss You Love de
Maria Mena
"I've run out of complicated theories, so now I'm taking back my words and I'm preparing for the breakdown. Your t-shirt losts his smell of you and the bathroom's still a mess, remind me why we decided this was for the best? Because I miss you love."
(attention, je vais passer pour une grosse kikoolol mais la musique est très douce) I'm done des
Pussycat Dolls
"You know I was doing just fine by myself, on my own. Tell me how to stop this feeling. I don't want to fall in love, just wanna have a little fun but then you came and swept me up and now I'm done, so done, fallen madly deeply I surprised myself enough to find that what’s begun is love, now I'm done. I can't imagine right now standing here without you, to think that I've tried to ignore what I felt, what I knew... I could never stop this feeling."
The Man Who Can't be Moved de
The Script(qu'est ce que j'ai pu pleurnicher sur cette chanson, je pense qu'elle est bien assez connue pour qu'on ait besoin d'un extrait)
Breakeven de
The Script encore, là aussi j'ai pleuré toutes les larmes de mon corps
(c'est une chanson d'ex amour, la première phrase me faisait toujours sombrer!)
"I'm still alive but I'm barely breathing, just praying to a God that I don't believe in [...] Her best days will be some of my worst [...] when I'm while awake she's no trouble sleeping, cause when a heart breaks no it don't breakeven. What am I supposed to do when the best part of me was always you and what am I supposed to say when I'm all chocked up that you're ok? I'm falling to pieces."
Halo de
Beyonce je pense que tout le monde la connait, et franchement la musique me fait toujours frissonner et les paroles sont plutot belles (et son mec dans le clip est magnifique, je le trouve hallucinant de beauté)
Kikoolol bis:
Everytime we touch (version slow) de
Cascada (haha, j'ai dansé mon premier slow avec le garçon que j'aimais là dessus!)
"I still hear your voice when you sleep next to me, I still feel your touch in my dreams. Forgive me my weakness but I don't know why, without you it's hard to survive."
Bon et je finis en beauté
(je vais me faire tuer haha) mais
Pour que tu m'aimes encore de
Céline Dion je l'aime...
"J'irais chercher ton âme, dans les froids dans les flammes, je te jetterais des sorts pour que tu m'aimes encore. Fallait pas commencer, m'attirer, me toucher. Fallait pas tant donner, moi je sais pas jouer. On me dit qu'aujourd'hui, on me dit que les autres font ainsi: je ne suis pas les autres. Avant que l'on s'attache, avant que l'on se gâche, je veux que tu sâches: j'irais chercher ton coeur si tu l'emportes ailleurs [...] Je me changerais en or pour que tu m'aimes encore." Haha, je suis niaise.
ff:
Voilà, j'espère ne pas avoir reciter des chansons déjà mises, mais vous avez de très bon gouts les filles, y en a plusieurs que j'aime dans vos listes.