Voilà ma collection de vernis, aïe aïe aïe, ça commence à faire beaucoup...
Les
ESSIES
Little brown dress, mink muffs, hot coco, fair game, borrowed & blue, lapis of luxury, coat azure, going incognito, turquoise & caicos, mint candy apple, sew psuched, da bush, steel-ing the scene, playa del platinum, sand tropez, topless and barefoot, pop art pink, lion around, your hut or mine, watermelon, bermuda shorts, splash of grenadine, lilacism, nice is nice, merino cool, smokin' hot, luxedo, velvet voyeur, sole mate, wicked, masquerade belle, limited addiction, red nouveau, silken cord, e-nuff is e-nuff, tangerine knockout pout, haute as hello, 3 way-glaze
LES OPI
big apple red, hot & spicy, my chihuahua bites, charged up cherry!, you'fre a pisa work, koala bear-y, dim plum sum, pamplona purple, houston we have a purple, mrs. o'leary's bbq, suzy loves cowboys, san tan-tonio, you don't know jacques, bubble bath, privacy please, skull & glossbones, not like the movies, jade is the new black, ski teal we drop. Et les minis : austin-tatious turquoise, i vant to be a lone star, do you think i'm tex-y?, rapidry top coat.
LES MINIS
Mavala waikiki orange, blue curaçao, khaki vintage, bronze green. H&M dazzling jade, paradise pink, sunset dreams, sizzling lime. Orly lola, blue collar, ancient jade. Enas, vernis pr stamping blanc et noir. Bourjois sunset à rio.
LES AUTRES
Nubar lemon sorbet. China Glaze lemon fizz, grape pop, below deck, recycle, pelican grey. Bourjois bleu asphalte, brun laqué. ELF black. Zara morado.
CEUX QUI COUTENT LA PEAUX DU CUL!!
Yves saint-laurent tulipe noire, Dior Underground, et le Black Pearl de Chanel.
Je vous épargne les bases, top coat, soins...
En tout ça me fait 89 vernis

Comme vous pouvez le constater ma collection s'est "légèrement" aggrandie depuis que je suis sur ce forum
http://www.madmoizelle.com/forums/f...es-vernis-et-du-nail-art-114.html#post2120884
Désolée pour la taille du post...